Effektiv ressursstyring av eget og innleid utstyr!

Har du kontroll på maskiner & utstyr?
Ring (+47) 98 23 09 11
så hjelper vi deg igang
få uforpliktende produktpresentasjon

Hvorfor velge Silverstep?

Silverstep er vår nyeste og mest moderne løsning. 30 års bransjekunnskap har sikret tidenes mest effektive og fleksible bransjeløsning. Løsningen er skreddersydd for bedrifter som forvalter maskiner og utstyr. Løsningen tilbyr bl.a. komplett produkt-/lagerstyring, prosjektstyring og effektiv håndtering av interne-/ eksterne utlån-/utleieordre. Fleksible faktureringsrutiner gir korrekt kostnads-/ inntektsføring og en omfattende vedlikeholdsmodul systematiserer vedlikehold. Et eget bilde- og dokumentarkiv gjør viktig dokumentasjon tilgjengelig og effektiv brukerstyring skiller brukertypene fra hverandre. Moderne teknologi gir rask igangsetting, stor tilgjengelighet og høy brukervennlighet.

  • Effektive prosesser
  • Skalerbar og modulbasert løsning
  • Tilgangsstyring for brukere / brukergrupper
  • Plattformuavhengig
  • Kan integreres mot de fleste økonomi og ERP-systemer
Lurer du på mer? Ring oss på (+47) 98 23 09 11 få uforpliktende produktpresentasjon

Hva våre kunder sier

  • Teknobygg Anlegg AS i Trondheim

    Rune Olafsen - Økonomiansvarlig.

    "Som økonomiansvarlig og avdelingsleder for Maskin & Utstyr, er jeg veldig fornøyd med Silverstep. Hele implementeringsfasen og støtte/bistand under den løpende driften, har vært optimal. Jeg opplever systemet som moderne, brukervennlig og det har bidratt til å effektivisere rutinene for avdelingen."

  • Stoltz Entreprenør AS i Bergen

    Trond Christian Ulmark - Controller

    "Vår lagersjef, Roger Markhus, og undertegnede er enig i at Silverstep er et veldig bra logistikk-program. Etter implementering av Silverstep, har vi fått en ny hverdag med full oversikt over alt av utstyr. Intershare har vært imøtekommende og behjelpelig med det som oppstår i en startfase."

  • Euroskilt (12 avdelinger i Norge)

    Erik Rye-Hytten - Utleieansvarlig Euroskilt AS, avd. Trondheim

    "Silverstep gjør at vi har full oversikt over produktene våre. Vi vet til enhver tid hva som er tilgjengelig og hvor utstyret befinner seg."

  • Teknobygg Anlegg AS i Trondheim

    Ronnie Øyås - Ansvarlig materialforvalter

    "Som materialforvalter er jeg veldig fornøyd med Silverstep. En moderne, selvforklarende løsning som bidrar til enklere drift av vårt lager. Det har vært et enkelt program å lære bort til andre brukere. Det som også har vært viktig for oss er oppfølgingen som Intershare har gjort underveis. Det er enkelt å få hjelp og løsningen er som regel ikke langt unna."


Silverstep – standardfunksjonalitet

  • Hovedbilder
    • Effektiv ordreoversikt
    • Grafisk visning av unike produkter
    • Tidsbasert presentasjon av varelager
    • Effektiv oppfølging av tilbud, ordre og produkter
  • Statushåndtering av tilbudsprosess
  • Statushåndtering av utlån-/utleieprosess
  • Håndtering av salgsprodukter og utrangeringssalg
  • Pakkseddel, returseddel og skadeskjema
  • Kontaktregister
    • Kontaktpersoner
    • Kundeprosjekt
    • Kunderabatter
  • Fleksibel gruppestruktur
  • Produktregister
    • Egeneide og innleide produkter
    • Unike produkter
    • Mengdeprodukter
    • Personell
    • Tjenester
    • Produktsett / produktrelasjoner
  • Avansert prisregister for leie, salg og erstatning
    • Dag- og døgnpriser
    • Variable trinnpriser (mengde og tid)
  • Effektiv fakturering (modul)
    • Direktefakturering
    • Periodisk ordrefakturering
    • Periodisk samlefakturering
    • Periodisk prosjektfakturering
  •  Innstillinger
    • Firma / Avdeling / Lager / Brukere
    • Flere avdelinger (Modul)
    • Flere firma i konsern (Modul)
  • Forsikringshåndtering
  • Bevegelige helligdager
  • Tilgangsmaler og rettighetsstyring
  • Dokument og bildearkiv
  • Prosjekthåndtering
    • Internprosjekter
    • Kundeprosjekter
    • Fellesprosjekter
  • E-postløsning
    • Ordre og faktura
    • Dokumenter og vedlegg
  • Språkhåndtering
  • Rapportgenerator
    • Standardrapporter og formularer
    • Egendefinerte rapporter og formularer

Silverstep – moduler:

  • Fakturering
    • Direktefakturering
    • Periodisk ordrefakturering
    • Periodisk samlefakturering
    • Periodisk prosjektfakturering
  • Service & Vedlikehold
  • GPS-integrasjon
    • Aut. oppdatering av timeteller
    • Adresse og plassering på Google Maps
  • Konsern
    • Flere selskap i samme database
    • Flere avdelinger og lagre per selskap
    • Sentralt vedlikehold av fellesregistre
  • Kundeportal
  • SMS modul

Silverstep – prinsipper:

  • Skalerbar i forhold til organisasjonsstruktur og omfang
  • Funksjoner for utleie og salg av mengdeprodukter, unike produkter, tjenester og produktsett
  • Håndterer både interne og eksterne tilbud/ordre, samt periodisk samlefakturering og prosjektfakturering
  • Plattformuavhengig og fleksibel løsning som sikrer effektive integrasjoner mot 3. partsløsninger
  • Modulbasert løsning som videreutvikles i forhold til krav og behov. Inneholder blant annet komplett varelagerstyring og vedlikehold/service-modul
  • Tilpasset nasjonale og internasjonale markeder

Silverstep – bransjer

  • Bygg-, vei- og anleggsentreprenører
  • Lift-, maskin- og truckutleiere
  • Maskin- og landskapsentreprenører
  • Verktøyutleiere
  • Containerutleiere
  • Materialforvaltere
  • Selskaper med behov for ressursstyring av produkter

Lurer du på mer? Ring oss på (+47) 98 23 09 11

Få en gratis demonstrasjon av Silverstep, uten forpliktelser!
få uforpliktende produktpresentasjon